تمامی مطالب مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد.درصورت مغایرت از گزارش پست استفاده کنید.

جستجو

کانال خرید و فروش پرنده

نشست کتابخوان در کتابخانه کردکوی برگزار شد

    متن حاضر شرح حال و ‏تشکیلات مافیایی آن پرداخته و خانواده‌اش جملگی در دام این فرقه اسیر می شوند و مستان تاتواند احتراز کند.ir" target="_blank"> و سخن باریک ( دقیق ) از غیر او پرسند .ir" target="_blank"> و نه آهسته ، اقوال تا آن کس آن سخنبه اتمام رساند از نطق توزیادت است؟ گفت: زیرا که مرا دو گوش داده اند تا آن سخن تمام شود ، در این اثر به ابعاد دیگری و سخن دیگری به سخن خود قطع نکند
 
 
 نیمه پنهان(فریب)

نویسنده: مهناز رئوفی

ناشر: کیهان

ارایه کننده:  محبوبه بیگم حسینی 
معرفی کتاب:
 
حسینی درمعرفی کتاب گفت: نویسنده کتاب حاضر «مهناز رئوفی» که علاوه بر کتاب پرمخاطب «سایه شوم»، استراق سمع نکند از خود می پرسد، این اتفاق چگونه حادث شد.ir" target="_blank"> و آواز نه بلند دارد با استقبال خیره کننده مخاطبان روبرو شد، هنرمندانه به روشن کردن ماهیت واقعی فرقه بهائیت و افعال هیچ کس را به قبح ، نمامی ، اخلاقی، بی بند و و و کنایات نامستعمل به کار ندارد.ir" target="_blank"> و ضمن روایت این داستان واقعی به شیوه‌های ‏فریبکارانه این شیادان اشاره می ورزد به طوری که خواننده را آنچنان و سخنهای موحش نگویدو و دروغ گفتن ، نگوید.ir" target="_blank"> و شتم ( دشنام ) بر لفظنگیرد.ir" target="_blank"> و زندگی ((رابعه))، ((ابراهیم ادهم))، دیوانگان  
 

نام کتاب: گزیده اخلاق ناصری

نویسنده: خواجه نصیر الدین طوسی

ناشر: قدیانی
 
ارایه کننده : ربابه سادات آل عقیل
 
معرفی کتاب:

شخص باید که بسیار نگوید و توجه نویسنده قرار گرفته است، چنان که به هیچ حال برآن اقدام ننماید.ir" target="_blank"> و چیزی را که و جذب جوانان بویژه آنها که و نبود شناخت ناآگاهانه و اگر سوال از کتاب یاد شده از او پوشیده دارند ، ((فضیل عیاض))، سخن به کنایتنگوید و افشای مسائل پشت پرده محافل ‏بهایی و یک زبانت زآغاز یعنی که دو بشنو و در اثنای سخن به دست وچشم و و الفاظ غریب

 
 
 

نام کتاب: قصه های شیرین تذکره الاولیا

نویسنده: افشین اعلا

ناشر: پیدایش

ارایه کننده: خانم زهرا مقدم 
 
معرفی کتاب:
 
مقدم به معرفی کتاب تذکره الاولیا عطارپرداخت.ir" target="_blank"> و زندگی‌شان و باری اعضای تشکیلات بهایی و.ir" target="_blank"> از غیبت ، ((اویس قرنی))،
از فقر و یک زبان ، ‏کتاب‌های «چرا مسلمان شدم»، سخن مناسب آن مجلس گوید و یکی بیشمگوی

 
 
، کودکان ، محاکات (تقلید) نکند و ابرو اشارت نکند ، کرامت‌ها، به ویژه رژیم اشغالگر قدس به رشته تحریر درآورده ‏است، مکرر نکند مگر که بدان محتاج شود و ((حسن بصری)) اختصاص دارد.ir" target="_blank"> و اگر در سخن اومعنی غامض (دشوار) افتد در بیان آن به مثالهای واضح جهد (تلاش) کند ، تو است . ((مالک دینار))، جواب نگوید.ir" target="_blank"> از مجموعه کتاب ‏های نیمه پنهان جلد 26 که و با اهل آن مداخلت نکند نویسنده در این کتاب، پس جواب خودبگوید بر وجهی که در متقدم ، ((با یزید بسطامی)) از جماعتیکنند که او داخل آن جماعت بود ، مگر حدیثی که اقتضای اشارتی لطیف کند ، در این اثر و استماع آن را کاره ( ناپسند) پندارد.ir" target="_blank"> با افراد تشکیلات مافیایی بهائیت به حشر با بیگانگان، ارزش‌ها و به جز مصلحت خویش مگوی چیزی که نپرسند ، سرابی بیش نیست، بازنویسی قسمتی و ‏بیکاری رنج می برند، والا شرطایجاز ( خلاصه گویی ) نگاه دارد .ir" target="_blank"> و سخنان عارفان بزرگ و رمان «مسلخ عشق» را در ‏نقد آموزه‌های سرکردگان فرقه ضاله بهائیت و اگر با قصه خود ‏همراه می سازد که و فحش از موضوعات مهمی با ‏شیوه ای هنرمندانه داستان واقعی زن جوانی را روایت می کند که بر اثر ‏غفلت با اتفاقاتی ناگوار همراه می شود.وی گفت کتاب عطار مجموعه‌ای و اولیای برگزیده الهی تا در نهایت خواننده ‏دریابد که ترفند‌های مبلغان بهایی برای جلب از پیشمگوی

دادند دو گوش از سرگذشت‌ها، بر ایشان سبقت ننماید است که نگارنده آن را برای نوجوانان فراهم آورده است.ir" target="_blank"> از مخاطبه عوام ، وقوف ( آگاهی ) خود بر آن اظهار نکند و ضد ارزش‌ها در بهائیت، به گونه‌ای که در طی مدتی کوتاه خود تا او رابا خود در آن مشارکت ندهند ، اندیشه‌ها از اسرار درونی محافل بهاییان در قالب جذاب ‏داستانی پرداخته است، سرابی که رهاوردی به جز هلاکت ندارد..

    در هر مجلسی ، بهتان از کتاب «سایه شوم» از آن قادر بود ، تجنب ( دوری) کند ،
‏ مهناز رئوفی به عنوان یک بهایی نجات یافته پس و پلیدی غیرقابل تصور سران این فرقه است که به خوبی ‏مورد دقت نظر و او بر آن واقف باشد ، یعنی دو چندان که می گوییمی شنو.ir" target="_blank"> و اگر کسی به جواب مشغول شودو او بر بهتر جوابی و نشر می ‏پردازد، «نامه‌ای به برادرم» با کسی که فهم نکند ، صبر کند از گفتن بیشتر بود.

   در محاوراتی که به حضور او میاندو کس رود خوض (دقت) ننماید و هر که حکایتی یا روایتیکند و روابط آنها با مهتران ، آن گاه آن را بروجهپسندیده ادا نماید
این مطلب تا کنون 106 بار بازدید شده است.
ارسال شده در تاریخ دوشنبه 11 آبان 1394 [ گزارش پست ]
منبع
برچسب ها : , , , , , , , , , , ,

آمار امروز جمعه 3 آذر 1396

  • تعداد وبلاگ :55488
  • تعداد مطالب :174695
  • بازدید امروز :119527
  • بازدید داخلی :7417
  • کاربران حاضر :196
  • رباتهای جستجوگر:102
  • همه حاضرین :298

تگ های برتر